Sektor za pravne i ekonomske poslove

03. Зграда Покрајинске владе

U okviru Sektora za pravne i ekonomske poslove obavljaju se normativni, stručno – operativni, upravno – pravni, finansijsko – materijalni, poslovi upravljanja ljudskim resursima, poslovi odnosa sa javnošću, administrativno – tehnički poslovi i poslovi upravljanja programima i projektima. U okviru Sektora obavljaju se poslovi pripreme i izrade predloga i nacrta normativnih akata iz delokruga rada Sekretarijata. U Sektoru se izrađuje kadrovski plan Sekretarijata i akt o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta. Prate se i proučavaju propisi iz oblasti iz nadležnosti Sektora i po potrebi pokreće inicijativa za izmenu istih. U okviru Sektora obavljaju se poslovi iz oblasti radnih odnosa koji podrazumevaju  izradu akata o pojedinačnim pravima iz radnih odnosa zaposlenih i radno angažovanih lica u Sekretarijatu, sprovođenje konkursa za popunjavanje radnih mesta u Sekretarijatu, poslove obrazovanja i rada stručnih komisija i radnih grupa koje u okviru delatnosti Sekretarijata obrazuje pokrajinski sekretar i drugo. Sektor ostvaruje saradnju sa Službom za upravljanje ljudskim resursima u pogledu radno pravnog statusa zaposlenih i radno angažovanih lica i stručnog usavršavanja zaposlenih u Sekretarijatu. Sektor obezbeđuje uslove za unapređivanje znanja i veština zaposlenih u Sektoru. U saradnji sa drugim sektorima Sektor priprema godišnji program rada i izveštaje o radu Sekretarijata, kao i druge izveštaje vezane za rad Sekretarijata. U okviru Sektora se obavljaju poslovi uspostavljanja, sprovođenja i ažuriranja akata finansijskog upravljanja i kontrole, poslovi izrade i praćenja realizacije plana integriteta, sprečavanja sukoba interesa pri vršenju javnih funkcija, prijavljivanja funkcije lica koja vrše javne funkcije, vođenja evidencije o poklonima i ostali poslovi koji se tiču obaveza koje proizilaze iz zakona kojim je uređena oblast borbe protiv korupcije i sprečavanja sukoba interesa. Obavljaju se poslovi pripreme i izrade stručnih mišljenja za Skupštinu Autonomne pokrajine Vojvodine i Pokrajinsku vladu na nacrte i predloge akata, po pitanju usaglašenosti ovih akata u pravnom sistemu, kad je za njihovo sprovođenje potrebno obezbediti finansijska sredstva. Za potrebe Sekretarijata obavljaju se stručno – operativni poslovi za potrebe sprovođenja postupka javnih nabavki. U saradnji sa drugim sektorima Sekretarijata obavljaju se poslovi nadzora nad primenjivanjem odredaba Zakona o javnoj svojini i na osnovu njega donetih podzakonskih propisa o pribavljanju, korišćenju, upravljanju i raspolaganju stvarima u svojini AP Vojvodine. U Sektoru se vode evidencije: o godišnjim odmorima, plaćenim odsustvima i prekovremenim satima zaposlenih u Sekretarijatu. Vodi se edivencija o materijalima i dopisima koji su dostavljeni Sekretarijatu i stručnoj literaturi koja se nabavlja za potrebe stručnog usavršavanja zaposlenih u Sekretarijatu. Obavljaju se poslovi distribucije internih akata, poslovi prijema, raspodele i distribucije pošte i vode se sledeće knjige: Dostavna knjige za mesto, Knjiga ulaznih faktura i Knjiga stručne literature. Obavljaju se administrativno – tehnički poslovi vezani za komuniciranje pokrajinskog sekretara, zamenika pokrajinskog sekretara i podsekretara sa drugim subjektima, kao i poslovi pripreme i održavanja sastanaka i službenih poseta ovih lica. Obavljaju se poslovi prikupljanja i pripreme informacija za potrebe prezentovanja rada Sekretarijata, izrade saopštenja za javnost u vezi sa delokrugom rada Sekretarijata i aktivnostima izabranih lica i službenika na položaju u Sekretarijatu. Obavljaju se poslovi vezani za obezbeđivanje službenog vozila za potrebe Sekretarijata, izdavanje putnih naloga za službena putovanja za zaposlene u Sekretarijatu i prevoza službenim vozilom za potrebe Sekretarijata. U Sektoru se obavljaju finansijsko – materijalni poslovi pripreme i izrade rešenja za isplatu, odnosno prenos sredstava, vezano za plaćanja Sekretarijata, poslovi finansijske službe Sekretarijata, koji se odnose na pripremu i izradu predloga kadrovskog i finansijskog plana, pripremu i kompletiranje dokumentacije za izvršenje finansijskog plana, pripremu zahteva za isplatu sredstava, vođenje pomoćnih knjiga i evidencija i usklađivanje sa glavnom knjigom trezora i sastavljanje konsolidovanih periodičnih i godišnjih izveštaja. Sektor priprema predlog odluke kojom se utvrđuju uslovi, način i kriterijumi za dodelu sredstava Sekretarijata za učešće u sufinansiranju projekata koji se finansiraju iz fondova Evropske unije i tekst javnog konkursa za dodelu ovih sredstava. Zaposleni u Sektoru učestvuju u radu konkursne komisije koja vrši vrednovanje podnetih prijava na javni konkurs i u okviru komisije sačinjavaju obrazloženi predlog za dodelu sredstava po javnom konkursu. Izrađuju se akti vezani za dodelu sredstava po javnom konkursu. Obavljaju se poslovi praćenja realizacije podržanih projekata i izrađuju se izveštaji i poslovi vezani za povrat neutrošenih sredstava u budžet. Po potrebi Sektor izrađuje informacije o specifičnim pitanjima od interesa za ekonomski razvoj AP Vojvodine. U Sektoru se obavljaju poslovi pripreme i ocene, kao i praćenja sprovođenja i izveštavanja o realizaciji kapitalnih projekata u sladu sa aktima kojima je uređena ova oblast. U saradnji sa organizacionom jedinicom Sekretarijata nadležnom za informacione poslove obavljaju se poslovi vezani za „on-lajn bazu kapitalnih projekata AP Vojvodine“ i bazu kapitalnih projekata AP Vojvodine koja se kao informacioni sistem uspostavlja pri Sekretarijatu i služi kao podrška upravljanju kapitalnim projektima čiji je ovlašćeni predlagač direktni korisnik budžetskih sredstava AP Vojvodine, kao i poslovi unosa i ažuriranja podataka u Bazi kapitalnih projekata AP Vojvodine. Obavljaju se stručno – operativni poslovi za potrebe Pokrajinske komisije za kapitalne investicije. Sektor sarađuje sa nadležnim republičkim, pokrajinskim, regionalnim i lokalnim organima, organizacijama, ustanovama i institucijama i obavlja drge poslove u okviru svoje nadležnosti. U Sektoru se obavljaju poslovi izrade, ažuriranja i objavljivanja Informatora o radu.

U Sektoru za pravne i ekonomske poslove uža unutrašnja jedinica je Odeljenje za pravne i finansijske poslove u okviru koga se nalaze:

  • Odsek za pravne i zajedničke poslove i ekonomski razvoj i
  • Odsek za ekonomske i finansijske poslove.